۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
سرقت مسلحانه طلا در بوکان!

سرویس آذربایجان غربی- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه طلا در بخش سیمینه از توابع شهرستان بوکان خبر داد و گفت: در این ارتباط ٣ نفر دستگیر شده و تحت بازداشت قرار گرفتند.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی با اعلام این خبر اظهار کرد: این افراد اقدام به سرقت مسلحانه طلاجات از خودروی یک ‌شهروند کرده بودند.

او افزود: پیرو گزارش یک فقره سرقت مسلحانه مقرون به آزار طلا و جواهرات از داخل خودرو متعلق به مالباخته که جهت توزیع طلا به سمت بوکان در حال تردد بوده در سه راهی «حسین مامه» حوزه قضایی بخش سیمینه که توسط هشت نفر با هماهنگی و برنامه قبلی اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده و از صحنه جرم متواری شدند.

عتباتی ادامه داد: پرونده با حساسیت ویژه در دستور کار قضایی قرار گرفت و با اشراف کامل نظارتی، اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌هاای ویژه و فنی پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری همزمان سه نفر از سارقان مسلح شد و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

او افزود: پرونده تحت رسیدگی دادگاه سیمینه قرار گرفت و در مرحله تحقیقات با بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته و اقرار مقرون به واقع، متهمین با صدور قرار بازداشت موقت جهت ادامه تحقیقات در اختیار مرجع انتظامی قرار گرفتند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: تلاش جهت دستگیری همدستان متهمین مزبور در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.

کد خبر 2755195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha