جذب ٢٠٠ میلیارد تومان از مجموع اعتبار ٢ هزار میلیارد تومانی سفر رییس جمهور به مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ویژه مهاباد از جذب حدود ٢٠٠ میلیارد تومان از مجموع اعتبار ٢هزار میلیارد تومانی تخصیص از محل منابع ملی در قالب سفر رییس جمهور به مهاباد خبر داد و گفت: این میزان به ٤ پروژه راهداری، درمانی و خدماتی اختصاص یافته است.

به گزارش کردپرس، حسن عباسی در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد اظهار کرد: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب تکمیل ۱۰۱ پروژه نیمه تمام به مهاباد اختصاص یافته بود که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

او ادامه داد: تمام پروژه های در نظر گرفته شده مربوط به طرح های نیمه تمام است و تنها یک پروژه باتوجه به نیاز شهرستان در قالب طرح جدید تعریف شده است.

فرماندار ویژه مهاباد تاکید کرد: تا پایان مردادماه جاری با هماهنگی دستگاه های اجرایی نسبت به جذب تمام اعتبارات پیش بینی اقدام شود تا مبلغی از این پول در اثر ناهماهنگی برگشت داده نشود.

عباسی همچنین با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهور نیز بیان کرد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان از محل منابع ملی در قالب سفر رییس جمهور به مهاباد به چهار پروژه راهداری، درمانی و خدماتی اختصاص یافته که تاکنون حدود ۲۰۰ میلیارد تومان آن جذب شده است.

او اضافه کرد: ۵۵ میلیارد تومان به طرح تکمیل فاز نخست بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، ۱۲۱ میلیارد تومان به تکمیل کریدور غرب، ۳۰ میلیارد تومان به علاج بخشی سد مهاباد و ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه شهرک صنعتی تخصیص یافته است.

کد خبر 2755146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha