حمایت ۱۳۰۰معلم نیکوکار از کودکان یتیم کردستانی

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: هم اکنون یک هزار و ۳۰۰ معلم نیکوکار از طریق طرح اکرام ایتام و محسنین به کودکان یتیم و نیازمند کردستانی کمک می کنند.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی با گرامیداشت و تبریک هفته معلم، به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک هزار و ۳۰۰ معلم حامی کودکان یتیم ونیازمند استان کردستان هستند.

وی افزود: این تعداد حامی از هزار و ۳۲۰ کودک یتیم و نیازمند حمایت می کنند و به صورت ماهیانه و در مناسبت های مختلف کمک های خود را به صورت مستقیم به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اظهار کرد: این حامیان شامل اساتید دانشگاه، معلمان، فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش استان کردستان هستند.

طوسی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ از طریق این حامیان ۴۸۰ میلیون تومان به حساب کودکان یتیم و نیازمند کردستانی واریز شده است، ادامه داد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده های اجتماعی بی تفاوت نبوده و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به درستی ایفا کرده اند.

وی یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۹ هزار و ۳۰۰ کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان هستند  و از طریق ۱۷ هزار حامی از این کودکان حمایت می شود.

کد خبر 2755114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha