بهره گیری از مزیت های اقلیمی هر استان، پیش شرط توسعه است

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری تاک همدلان گفت: بهره گیری از ظرفیت و مزیت های اقلیمی هر استان، پیش شرط توسعه همه جانبه آن استان است.

به گزارش کرد پرس، محمد اسماعیلی در جلسه هماهنگی با تشکل ها و مدیران دولتی استان کردستان که با هدف معرفی بسترهای سرمایه گذاری در زمینه های فرش، توت فرنگی، صنایع دستی، فناوری و گردشگری برگزار شد، گفت: مهمترین هدف و ماموریت بنیاد تاک همدلان بر پایه توانمند سازی با رویکرد مهارت آموزی و اشتغالزایی و کارآفرینی با روش ها و مدل هایی نوین قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: انتظار می رود با تبادل نظر و شناخت عینی تر از ظرفیت ها و مزیت های استان و همچنین شناخت ملموس تری از چالش ها و نیازهای کردستان، بتوان زمینه سرمایه گذاری در این استان را فراهم کرد.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری تاک همدلان افزود: امیدواریم با انجام یک حرکت بنیادی بر پایه توانمندسازی، اشتغالزایی و کارآفرینی و به عنوان مکمل بخش خصوصی و دولتی، بتوانیم گام های کوچکی در بحث توسعه و اشتغال استان کردستان برداریم.

اسماعیلی با تاکید بر ۳ ماموریت اساسی اشتغال آفرینی، کارآفرینی و توانمندسازی، ادامه داد: به جای رویکرد کمک بلاعوض به افراد نیازمند موضوع اشتغال در نظر گرفته شده و کارآفرینی و اشتغال آفرینی به معنای علمی آن در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: توانمندسازی و مهارت آموزی نیاز اساسی کشور است و انتظار می رود با ایجاد کسب و کارهای مناسب شاهد اشتغال زایی و توسعه استان باشیم.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری تاک همدلان بیان کرد: حمایت از کارآفرینان برخوردار، حفظ و ثبت مشاغل موجود، پایدارسازی مشاغل و توسعه مشاغل جدید از دیگر اولویت های بنیاد تاک است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت های کردستان بتوان آنها را محقق ساخت.

کد خبر 2755009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha