نمایش آثار برتر جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان در ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- نمایشگاه آثار برتر و منتخب یازدهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان در نگارخانه میلان ارومیه با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان علاقمند افتتاح شد.

به گزارش کردپرس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت:  این نمایشگاه با آثار ۲۵ هنرمند کاریکاتوریست از سراسر ایران در گالری میلان در مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه افتتاح شد.

علیرضا نوروزی ادامه داد: در یازدهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان ۳۵ هنرمند از استان های مختلف کشور با ارسال ۱۰۲ اثر شرکت کرده بودند.

او افزود: هیات داوران از بین آثار ارسال شده به یازدهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان اثر «محمدعلی رجبی» از نطنز را به عنوان نفر اول معرفی و اثر «محمدحسین اکبری» از جهرم و «عفت امجدی پور» از مشهد را به ترتیب به عنوان نفرات دوم و سوم انتخاب کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان گفت: همچنین هیات داوران اثر «هیبت احمدی» از کرج، «بصیر حسین پناهی» از سمنان، «مریم رحیم پور» از تبریز و «اسماعیل بابایی» از رشت را شایسته تقدیر دانستند.

گفتنی است؛ در حالیکه سال گذشته و در دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان ۱۸۰ هنرمند با ۹۴۹ اثر شرکت کرده بودند، اما امسال تنها ٣٥ هنرمند از سراسر کشور و با ارسال ١٠٢ اثر یازدهمین دوره این جشنواره حضور یافتند.

کد خبر 2755019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha