۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
دستگیری زورگیر سابقه دار در مریوان

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان گفت: فرد زورگیر سابقه داری در مریوان که با چاقو اقدام به مصدوم کردن یک کودک ۹ ساله کرده است، دستگیر شد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ کامبیز رستم نیا گفت: اواخر هفته گذشته، فردی زورگیر در مریوان اقدام به مصدوم کردن یک کودک ۹ ساله کرده بود که باعث پریشانی اذهان و جریحه دار شدن احساسات شهروندان شد و پس از این اتفاق، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این فرد سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود در یکی از محلات شهر اقدام به زورگیری از پسر بچه ای ۹ ساله کرده بود که با مقاومت این پسر بچه مواجه شده اما متأسفانه در اقدامی ناجوانمردانه با چاقو وی را از ناحیه شکم مصدوم می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان اظهار کرد: پس از تماس شهروندان با پلیس سریعاً ضارب با کمک مردم حاضر در محل بازداشت و تحویل مقام قضایی شده و فرد مصدوم نیز به بیمارستان اعزام شد که خوشبختانه اکنون حالش خوب است.

سرهنگ رستم نیا با اشاره به اقدامات پیش دستانه و آمادگی هر چه تمام تر مأموران انتظامی برای برخورد با مخلان نظم و امنیت در شهر مرزی مریوان، ادامه داد: فلسفه وجودی و هدف نیروی انتظامی جلب رضایت و خدمت به مردم بوده و پلیس به این مسئولیت خطیر خود افتخار کرده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 2754796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha