جمع آوری بالغ بر ٣ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- در مراسم جشن گلریزان برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد ٣ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان با همت خیران جمع آوری شد.

به گزارش کردپرس، رییس زندان مهاباد در آیین جشن گلریزان افزود: در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان مهاباد، تاکنون بیش از ٣میلیارد و ۵۰ میلیون تومان جمع آوری شده و این روند همچنان تا آخر ماه رمضان ادامه دارد.

بایرام شهبازی ادامه داد: حساب ستاد دیه استان آذربایجان غربی مختص مهاباد نزد بانک رفاه به شماره حساب ۱۶۲۰۶۶۹۳۴ شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۵۶۵۶۹ و شماره شبا IR۷۷۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶۲۰۶۶۹۳۴ برای کمک شهروندان برای آزادی این زندانیان فعال است.

او اظهار کرد: زندانیان جرایم غیرعمد افراد عادی هستند که در یک لحظه غفلت و سهل انگاری اکنون بخشی از عمر خود در زندان سپری می‌کنند که با کمک و مساعدت خیران می‌توانند دوباره به زندگی عادی بازگردند.

رییس دادگستری مهاباد هم در این مراسم گفت: ۳۵ زندانی جرایم غیرعمد در این شهرستان نیازمند حمایت مادی و کمک خَیران برای رهایی از بند و بازگشت به کانون خانواده خود هستند.

جواد بنایی اضافه کرد: برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مهاباد حدود ۲۵ میلیارد تومان مورد نیاز است تا بتوان همگی آنان به کانون خانواده خود بازگردند.

کد خبر 2754666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha