تربیت نیروی انسانی در تراز اسلام وظیفه شورای محلات اسلامی است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کاری که شورای محلات اسلامی باید بکند، این است که نیروی انسانی در تراز اسلام، نظام و انقلاب بسازد و تحویل جامعه دهد.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در اولین همایش استانی محلات اسلامی در سنندج، گفت: محله اسلامی محلهای است که در سه مقوله اصلی اعتقادات، احکام و اخلاق کار کند.

وی اظهار کرد: عیب هایی که یک جامعه را خراب می کند، باید اصلاح و این رویه را باید از محله شروع کرد که شورای محلات اسلامی ظرفیت خوبی در این زمینه است.

ارتقا وضعیت بهداشتی محلات با استفاده از افراد توانمند و جهادی، توجه به ظاهر مدارس و بهرهگیری از نیروی جوان مستعد برای مدیریت محلات، از جمله مواردی بود که نماینده ولی فقیه بر آن تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: کاری که محله اسلامی باید انجام دهد، نیروی انسانی در طراز اسلام و انقلاب تربیت کند و عیب هایی که یک جامعه را خراب می کند باید اصلاح کرد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: از آنجایی که بانوان بیشتر از برنامه ها استقبال می کنند و گرایش ها و روحیات خاسی برای پیگیری دارند، در ارتباط با محلات اسلامی باید از این ظرفیت عظیم در محله ها استفاده کرد.

وی بیان کرد: محله اسلامی محله ای است که در سه مقوله اعتقادات، اخلاق و احکام کار کند و باید این سه مقوله را به حرکت درآورد تا محله در طراز محله اسلامی شود.

کد خبر 2754615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha