کشف ۴۵ کیلوگرم تریاک در محور ارومیه به تبریز

سرویس آذربایجان غربی- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان از دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 45 کیلوگرم تریاک در ارومیه، خبر داد.

به گزارش کردپرس، سرهنگ "ابراهیم جلیل پناه" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت فردی در "ارومیه" در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مقام قضایی نسبت به شناسایی متهم اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از خودروی وی در محور "ارومیه – تبریز"؛ مقدار 45 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این عملیات 2 متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جلیل پناه گفت: مبارزه با قاچاق موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ اغماضی با قاطعیت با آن ها برخورد خواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 2754595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha