انجام ۸۷ عملیات ریزش برداری پس از باران در جاده های کردستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از انجام ۸۷ عملیات ریزش برداری پس از دو روز بارش و تخریب برخی جاده های اصلی و فرعی استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، فرزاد حسنی گفت: طی بارش های اخیر نیروهای راهداری بیش از ۸۷ مورد ریزش برداری را در سطح جاده های فرعی و اصلی استان انجام داده است.

وی اظهار کرد: ۲ مقطع ریزش برداری در روستاهای قروه، یک مورد در روستاهای دهگلان، پاکسازی محور روستای، ۵ مقطع ریزش برداری و پاکسازی در یاسوکند، ۲۷ مقطع در بانه و ... انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با بیان اینکه طی بارش های اخیر ۲ محور روستایی در سقز به دلیل تخریب پل مسدود شد، افزود: یک محور نیز به دلیل سیلاب در جاده روستایی سقز مسدود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

حسنی با بیان اینکه محورهای قروه بابارشانی و ۴ روستای شهرستان بیجار نیز در بارش های اخیر دچار ریزش شدند، ادامه داد: ۲۳ مقطع ریزش برداری در شهرستان سنندج انجام شده و ۵ روستای مسدود شده بر اثر ریزش کوه و دو مورد سیل در این بازده زمانی بازگشایی شد.

وی یادآور شد: ۱۷ مقطع ریزش برداری در مریوان و ۱۶ مقطع در سروآباد انجام شده و در همین بازده زمانی ۵ محور روستایی در دیواندره بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان بیان کرد: هم اکنون روستای بیساران سروآباد، ۲ روستا در سقز و ۵ روستا در دیواندره دارای مشکل راه ارتباطی هستند.

کد خبر 2754591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha