روز جهانی قدس آمادگی برای آزادی قدس شریف است

سرویس آذربایجان غربی- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: روز جهانی قدس به عنوان روز آمادگی برای آزادی قدس شریف، نشان دهنده بیداری مسلمانان در مقابل مستکبران، زورگویان و غاصبان است و فریادهای علیه ظلم سراسر کشورهای اسلامی را پر می‌کند.

به گزارش کردپرس، حجت الاسلام سیدعلی سیدنظری در مراسم راهپیمایی روز قدس در مهاباد افزود: با یاری خدا و استقامت و ایستادگی مردم مطلوم غزه در کنار حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از مظلومیت مردم فلسطین بار دیگر پیروزی حق بر باطل و کفر سراپا مسلح اسراییل محقق خواهد شد.

او ادامه داد: سازمان‌های ملل و مدافع حقوق بشر در مقابل آوارگی ناخواسته بخشی از مردم فلسطین و همچنین تصرف گروهی دیگر به صورت ناحق ساکت مانده‌اند و نسبت به صدای مظلومیت مردم فلسطین بی تفاوت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نظری اضافه کرد: بیداری جهان اسلام و نیز افزایش همبستگی و همدلی بین مسلمانان جهان می‌تواند زمینه ساز رشد و تعالی و سربلندی مسلمانان و نابودی استکبار جهانی شود.

در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مهاباد قطعنامه ای در ۶ بند قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با فریادهای الله اکبر آن را تایید کرده و در پایان پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

کد خبر 2754564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha