سردشت پربارش ترین شهر آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: سردشت با ۱۱۸ میلی‌متر بارندگی، پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در شبانه‌روز گذشته بود در حالیکه طی ۲ روز بارش این میزان به ۱۴۰ میلی‌متر رسید.

به گزارش کردپرس، اردلان محمدپور افزود: با ورود سامانه بارشی به منطقه، شاهد بارش‌های خوبی در بیشتر مناطق جنوب استان بودیم که مجموع بارش‌های حاصل این سامانه (۴۸ ساعت گذشته) در سردشت ۱۴۰ میلی‌متر بود.

او اضافه کرد: بارش‌ها در شبانه روز گذشته در پیرانشهر به ۶۴.۵ میلی‌متر، اشنویه ۴۵.۶ میلی‌متر، میاندوآب ۴۰.۵ میلی‌متر، بوکان ۳۸ میلی‌متر، شاهین دژ ۳۴ میلی‌متر، نقده ۳۰.۶ میلی‌متر و در مهاباد ۳۰ میلی‌متر گزارش شد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد ادامه داد: فعالیت این سامانه طی امروز و فردا هم به صورت پراکنده در برخی مناطق جنوب استان تداوم دارد ولی با خروج آن دمای هوا شبانه در این منطقه بین چهار تا پنج درجه کاهش پیدا می‌کند.

محمدپور در پایان به ایرنا اظهار کرد: چالدران در شبانه روز گذشته با حداقل دمای سه درجه سانتی‌گراد سردترین شهر و پلدشت با حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر آذربایجان غربی بود و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین ۸ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد نوسان داشت.

کد خبر 2754536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha