امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ نفر حادثه دیده کردستانی در طرح ملی امداد و نجات نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ نفر حادثه دیده در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش کرد پرس، پیام جلالی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی هلال احمر در اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲، گفت: از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی از ٢٤ اسفند ۱۴۰۱ الی ۱۵ فروردین سال جاری، ۴۲ مورد حادثه به وقوع پیوسته که از این تعداد، ۲۶ مورد آن ماموریت های جاده ای بوده و باقی موارد نیز مربوط به ماموریت های برف و کولاک، زلزله، کوهستان و ... بوده است.

وی با بیان اینکه در این ماموریت ها به بیش از ۵۰۰ نفر امدادرسانی شده است، افزود: توسط جمعیت هلال احمر ۱۴ نفر اسکان اضطراری شد و ۲۰ مصدوم به مراکز درمانی منتقل و ۸ نفر هم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: در طی این ماموریت ها و عملیات، توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان، ده نفر از مصدومان سوانح جاده ای رهاسازی شده اند.

جلالی ادامه داد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی، ۵۲ تیم عملیاتی و ۳۳ دستگاه آمبولانس جهت امداد رسانی در حوادث اعزام شده و اقدامات امدادی لازم در کمترین زمان صورت گرفته است.

کد خبر 2754520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha