آنها با ارتش سایبری شان در تلاش برای نابودی انگیزه ما هستند

سرویس ترکیه - صلاح الدین دمیرتاش در یادداشتی نسبت به احتمال حملات سایبری دولت AKP برای پیروز جلوه دادن اردوغان و شکست انگیزه رای دهندگان اپوزیسیون هشدار داد.

به گزارش کردپرس، صلاح الدین دمیرتاش رئیس مشترک سابق حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در یادداشتی نسبت به احتمال حملات گسترده رسانه های دولتی همچنین اکانت های جعلی طرفدار دولت، علیه رای دهندگان اپوزیسیون ترکیه هشدار داد و از مردم خواست تا مراقب تحریف حقیقت از سوی رسانه ها باشند.

دمیرتاش در یادداشتی که امروز در پایگاه خبری گازته دیوار منتشر شد، نسبت به حملات گسترده ارتش سایبری دولت AKP در شب پیش از انتخابات هشدار داد و گفت: آنها در حال برنامه ریزی برای این هستند که با حملات گسترده از یک شب قبل از انتخابات اردوغان را پیروز میدان معرفی کنند. هدف آنها شکستن انگیزه ما با استفاده از ترفند های مختلف از جمله انتشار گسترده تصاویر از رای دادن به اردوغان است. 

دمیرتاش در این نوشته که مانند همیشه لحنی طنزگونه نیز داشت، با استفاده از عبارت «فخرالدین گوبلز فرمانده ارتش سایبری ریاست جمهوری» برای نام بردن از فخر الدین آلتون رئیس مرکز ارتباطات نهادی ریاست جمهوری، گفت که سربازان آلتون در تلاش هستند با تولید محتوا و اخبار جعلی تا حد امکان جلوی دیده شدن اخبار درست را بگیرند و برای این کار از روش های دیگری مانند بدنام کردن افراد، تحریک گروه های مختلف اپوزیسیون علیه یکدیگر، و حمله به رای دهندگان نیز استفاده می کنند. 

او دولت ترکیه را متهم کرد که با استفاده از بیت المال از پیش بسیاری از قضات، نیروهای پلیس، روزنامه نگاران، و اکانت های کاربری در فضای مجازی را خریده است. او همچنین آژانس خبری آناتولی را متهم کرد که در این کار با دولت AKP در همکاری نزدیک به سر می برد. 

رهبر دربند کرد، به رای دهندگان به ویژه رای دهندگان جوان هشدار داد که به شدت مراقب این حملات باشند و اکانت های ارتش سایبری دولت را که سعی در مخدوش کردن حقیقت و نابودی انگیزه مردم دارند، افشا کنند.

کد خبر 2754124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha