راه‌حل سیاسی مانع از مداخله خارجی در امور سوریه و باعث بازگشت امنیت سوریه و حفظ اتحاد آن خواهد شد

سرویس سوریه - وزارت خارجه مصر ضمن اعلام حمایت از تلاش‌ها برای حل سیاسی بحران سوریه بر اساس قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که راه‌حل سیاسی مانع از مداخله خارجی در امور سوریه و باعث بازگشت امنیت سوریه و حفظ اتحاد آن خواهد شد.

به گزارش کردپرس، وزارت خارجه مصر اعلام کرد از تلاش‌ها برای حل سیاسی بحران سوریه بر اساس قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد حمایت خواهد کرد و راه‌حل سیاسی مانع از مداخله خارجی در امور سوریه و باعث بازگشت امنیت سوریه و حفظ اتحاد آن خواهد شد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، «احمد ابوزید» سخنگو و مدیر کل امور دیپلماتیک وزارت امور خارجه مصر اعلام کرد که پس از دیدار غیرعلنی «سمیح شکری» وزیر امور خارجه مصر با «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه دولت سوریه، مذاکرات مفصل زیادی بین هیئت‌های سوریه و مصر در خصوص روابط دوجانبه، راه‌های توسعه و تقویت روابط بر اساس منافع هر دو ملت و بسیاری از مسائل داخلی و بین‌المللی صورت گرفت.

ابوزید تصریح کرد که در دیدارهای صورت گرفته روش‌های کمک‌رسانی به مردم سوریه به منظور بازگرداندن وحدت و برتری سوریه به طور کلی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

ابوزید همچنین اعلام کرد که «سمیح شکری» در این دیدار بر حمایت مصر از تلاش‌ها برای راه‌حل سیاسی بحران سوریه بر اساس قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرده و اعلام داشته است: «راه‌حل سیاسی مانع از مداخله خارجی در امور سوریه و باعث بازگشت امنیت سوریه و حفظ اتحاد آن خواهد شد.»

کد خبر 2754079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha