کشف خودروی میلیاردی قاچاق با پلاک جعلی در کردستان

جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: خودروی تویوتا هایلوکس ۴۰ میلیارد ریالی قاچاق با پلاک جعلی در سقز توسط پلیس کشف شد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ لطف اله دارابی از کشف خودروی قاچاق در سقز خبر داد و گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سقز یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس گران قیمت کشف شد.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان سقز هنگام کنترل و پایش خودروهای عبوری به یک خودروی تویوتا هایلوکس مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام کرده که پس از بررسی مدارک، متوجه قاچاق و غیر مجاز بودن خودرو و جعلی بودن پلاک آن شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان از انتقال خودرو به پارکینگ و بازداشت راننده، پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضائی خبر داد و اظهار کرد: ارزش خودرو توسط کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ دارابی همچنین از کشف یک محموله بزرگ قاچاق کالا خبر داد و ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، خودرو پژو ۴۰۵ با محموله کالای قاچاق را در محور حسین آباد - دهگلان شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس در بازرسی این خودرو ۳ هزار و ۵۷۶ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به همراه هزار و ۴۱۰ ثوب پوشاک قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف و خودرو را توقیف کردند، یادآور شد: بر اساس اعلام کارشناسان ارزش این محموله ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان به آسیب های قاچاق اشاره کرد و بیان کرد: قاچاق کالا ضربه سخت و سنگینی به اقتصاد داخلی کشور وارد می کند که پلیس با همکاری و تعامل با دستگاه های مسئول در زمینه مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان و تجهیزات با قاچاق و قاچاقچیان در سطح استان برابر قانون و قاطعانه رفتار خواهد کرد.

کد خبر 2753972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha