تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی از تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش کردپرس، ذوالفقاری گفت: ساعات کار ادارات در ماه مبارک رمضان روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت صبح تا ۱۵ و روزهای پنجشنبه از ساعت هشت تا ۱۴ است.

او افزود: برای استفاده بهتر از فرصت عبادت و فضایل شب‌های قدر، در روزهای بعد از لیالی قدر، ساعات کار ادارات از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

ذوالفقاری اظهار کرد: ساعات کار ادارات بعد از ماه مبارک رمضان روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۵ و روزهای پنجشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۴ است.
او ادامه داد: ساعات کاری مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، آتش نشانی، اورژانس، بیمارستان‌ها و بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کار، ارائه دهنده خدمات شهری، بدون تغییر و به شیوه سابق خواهد بود.

معاون استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد:: ساعات کار بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری نیز از ساعت هفت و نیم صبح خواهد بود و حضور کارمندان بانک‌ها نیم ساعت زودتر یعنی در ساعت هفت صبح الزامی است. ساعات کار مدارس مقطع متوسطه نیز هفت و نیم صبح و مقطع ابتدایی هشت صبح است.

به گفته ذوالفقاری؛ ساعات کار مراکز آموزش عالی و پژوهشی و بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ساعت ۸ صبح است و
کلیه قوانین قبلی اعم از (قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص - (قانون کاهش ساعت کار جانبازان) و سایر قوانین کمافی السابق قابلیت اجرایی را دارند.

او در پایان بیان کرد: مهدکودک های تحت نظر اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی موظف هستند ساعات کار ابن مراکز را با وقت اداری تعیین شده انطباق دهند.

کد خبر 2753839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha