مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام معارفه شد

سرویس ایلام - طی آیینی با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «نورالدین الیاسی» بعنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام منصوب و جایگزین «شکرالله شیرخانی» شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، نورالدین الیاسی پیش تر به عنوان رئیس کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول به خدمت بود و چند سالی است نیز به عنوان مدیر کار و اشتغال منطقه آزاد پارسیان در استان هرمزگان مشغول فعالیت است.

الیاسی در جمع کارکنان و اعضای شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: توسط بانک‌های عامل و بیمه‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان به بیش از ۵۰ درصد جامعه هدف در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خدمت ارائه می‌شود و باید در این فعالیت، حتما اخلاق را با حفظ اقتدار سازمان سرلوحه کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: استان ایلام ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و باید با در نظر گرفتن ۴۲۰ کیلومتر مرز مشترک و بکارگیری ظرفیت‌ دستگاه‌های استان زمینه اشتغال را با تخصیص تسهیلات یا آموزش و ... فراهم کرد.

وی در ادامه به ظرفیت موجود در شورای هماهنگی اداره کل اشاره کرد و گفت: شعار دولت سیزدهم، مردمی بودن امور است پس با کمک اعضا شورا با مردم در ارتباط باشیم و اینگونه نباشد مردم دنبال ما بیایند بلکه مدیر باید دنبال کار مردم با هدف خدمت‌رسانی باشد.

الیاسی گفت: در راستای صیانت از نیروی کار تلاش خواهیم کرد گفتمان در سطح کارگاه‌ها به نحوی آغاز شود که رکود ناشی از روابط بین کارگر و کارفرما حل شود.

وی همچنین به بستر آموزش تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد با آموزش تشکل‌های کارگری شاهد تغییرات رو به رشدی در سازمان باشیم.

کد خبر 27538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha