برگزاری تور نوروزی سنندج‌گردی ویژه مسافران و گردشگران

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از برگزاری تورهای رایگان سنندج‌گردی ویژه مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، منصور مهرزاد گفت: این اداره‌کل در راستای ارائه خدمات بهتر و آشنایی گردشگران نوروزی با جاذبه‌های توریستی استان، اقدام به راه‌اندازی تورهای یک روزه گردشگری در سنندج کرده است.

وی زمان برگزاری این تورها را از یکم تا ١٢ فروردین‌ماه عنوان کرد و افزود: پارک جنگلی آبیدر، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد، کاخ‌موزه خسروآباد، عمارت مشیردیوان و موزه باستان‌شناسی سنندج از جمله مکان‌هایی هستند که به گردشگران معرفی و مورد بازدید قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: این تورهای گردشگری با همکاری شهرداری سنندج، هتل شادی و جامعه و انجمن راهنمایان گردشگری در دو شیفت صبح و بعدازظهر به‌ صورت رایگان و به‌وسیله دو دستگاه اتوبوس به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

مهرزاد با بیان اینکه استان کردستان همه ساله در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از مهمانان نوروزی است، ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این چنین برنامه‌هایی بتوانیم جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان را به مهمانان و گردشگران نوروزی معرفی و زمینه ماندگاری آنها بیش از پیش فراهم کنیم.

کد خبر 2753792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha