اسکان 51 هزار میهمان نوروزی در مراکز اقامتی کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از اسکان بیش از ۵۱ هزار میهمان نوروزی در مراکز اقامتی استان خبرداد.

به‌گزارش کردپرس، داریوش فرمانی به میزبانی کرمانشاه از تعداد زیادی از مسافرین نوروزی اشاره کرد و گفت: از آنجایی که از دهه سوم اسفند ماه سفرهای نوروزی در سراسر کشور آغاز شده، لذا در این مدت شاهد ورود تعداد زیادی مسافر نوروزی به کرمانشاه بوده‌ایم.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه اضافه کرد: طبق آمارها، از ۲۰ تا ۲۹ اسفند جمعا ۵۱ هزار و ۲۲ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان پیدا کرده‌اند. او درخصوص تعداد بازید از اماکن تاریخی، فرهنگی، طبیعی و تفریحی استان هم گفت: در این مدت ۲۸۸ هزار نفر از این مراکز در استان بازدید داشته‌اند.

فرمانی با تاکید براینکه به منظورت نظارت دقیق بر نحوه خدمات رسانی مطلوب تاسیسات گردشگری و رفاهی به مسافران نوروزی تیم‌های گشتی متشکل از چند دستگاه ذیربط تشکیل شده، عنوان کرد: در این رابطه تاکنون ۱۱۲ مورد بازدید و بازرسی از این مراکز در سطح استان انجام شده که بدنبال آن پنج مرکز مورد تشویق قرار گرفته و به ۱۵ مرکز تذکر داده شده و یک مورد اخطار هم صادر شده است.

در استان کرمانشاه ۲۶ هتل، پنج هتل آپارتمان، ۲۰ میهمانپذیر، ۱۸ مجتمع خدمات رفاهی و ۴۴ اقامتگاه بوم گردی فعالیت می کند.

کد خبر 2753773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha