سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گام مهمی برای حفاظت از اراضی ملی است

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: راه‌اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گامی مهم در جهت حفاظت از اراضی ملی و رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان است.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه معرفی پنجره واحد مدیریت زمین در استان کردستان، این اقدام را بسیار به جا و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از اراضی ملی دانست و گفت: پاسخگویی به یک فرمان باید جامع و کامل باشد تا دغدغه‌ها را برطرف کند.

وی در خصوص اهمیت پنجره واحد مدیریت زمین، اظهار کرد: این سامانه هم از جهت مقابله با فساد به ویژه زمین‌خواری و هم از جهت تسریع در پاسخگویی به استعلامات که همواره جزو موانع سرمایه‌گذاری بوده، بسیار کاربردی است.

استاندار کردستان سرمایه‌گذاری و ورود به عرصه تولید را از بزرگترین کارهای اساسی و مهم عنوان کرد و با ابراز تاسف از بروز مشکل و وقفه در کار سرمایه‌گذاران در برخی مراحل کارشناسی، افزود: نظام جامع و ملی اطلاعات می‌تواند در رفع این مشکلات بسیار موثر باشد.

زارعی کوشا با یادآوری تاکید دولت بر فسادستیزی، ادامه داد: مقابله با فساد باید از داخل دستگاه‌ها شروع شود و محاکم قضایی مرحله نهایی باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کردستان ظرفیت‌های فراوان برای توسعه دارد که با تسهیل سرمایه‌گذاری به نتیجه می‌رسد، یادآور شد: هر‌ قدر مراحل سرمایه‌گذاری بدون دغدغه و شفاف‌تر باشد نتیجه بهتری می‌گیریم لذا امیدوارم در بهره‌گیری از سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، جزو استان‌های پیشگام باشیم.

کد خبر 27400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha