عدالت‌خواهی و توزیع ثروت بر اساس شایستگی افراد از محورهای انقلاب است

سرویس کردستان - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: عدالت‌خواهی و توزیع ثروت بر اساس شایستگی افراد از محورهای انقلاب اسلامی ایران بوده است.

به گزارش کرد پرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستای تنگیسر سنندج، گفت: اصل حضور ما در اینجا عرض ادب خدمت مردم تنگیسر و شرکت در جشن انقلاب مردم این خطه از میهن اسلامی است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: خداوند متعال برای امتی پیامبرانی فرستاده تا آنها را به توحید و اجتناب از طاغوت دعوت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: خداوند متعال می فرماید که مسلمانان در زمین بگردند و عاقبت تکذیب‌کنندگان را جویا باشند.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: هر انسان مصلح و دادگستری که قصد اعتلای جامعه را دارد باید دو کار را انجام دهد که یکی از آنها توحید و یکتاپرستی است و در کنار آن نیز اجتناب و مقابله با طاغوت است که انسان‌ها برای تعالی و عزت خویش باید مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دعوت به توحید بود و استکبارستیزی و اجتناب از طاغوت از اهداف اصلی انقلاب اسلامی بود، یادآور شد: عدالت‌خواهی و توزیع ثروت بر اساس شایستگی افراد از دیگر محورهای انقلاب اسلامی ایران بوده است.

نمایند ه ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه در قبل از انقلاب فساد و بی‌عدالتی سیستماتیک بود و مردم ایران برای مقابله با این فساد سیستماتیک قیام کردند، بیان کرد: نظام اسلامی ایران خواهان بی‌عدالتی و فساد نیست و انشاءالله با تلاش همگانی شاهد خشکاندن ریشه‌های فساد خواهیم بود.

حجت الاسلام پورذهبی گفت: انقلاب اسلامی برای امر به معروف و نهی از منکر بود و منکراتی که در گذشته توسط رژیم طاغوت انجام می‌شد که در نظام اسلامی کنار گذاشته شد و با ایثار و ازخودگذشتگی و خدمت به مردم جایگزین شد.

کد خبر 27201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha