درآمد پایدار شهرداری ها رمز خدمات ماندگار به شهروندان است

سرویس کردستان - رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج گفت: باتوجه به پیشرفت های صورت گرفته در سال های اخیر و نیاز تغییرات در ارائه خدمات به شهروندان،راهی بجز ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری ها وجود ندارد.

به گزارش کرد پرس، بهروز ابراهیم آبادی در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج، گفت: هزینه های جاری و عمرانی شهرداری ها از محل خود درآمدی آنها تامین می شود و با توجه به تامین نیازهای شهروندان و ارایه خدمات نوین، درآمدهای سنتی شهرداری ها قابلیت تامین بودجه این خدمات را ندارد.

وی اظهار کرد: مدیران شهرداری باید با شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهت جذب سرمایه گذار و ایجاد راهکارهای نوین برای درآمد زایی های پایدار در جهت همگام سازی نیازهای جامعه امروز با شهرهای برخوردار گام های اساسی را بردارند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج افزود: ظرفیت های خدادادی شهر سنندج این امکان را دارد که با جذب سرمایه گذار، رونق قابل توجهی در جهت تامین خواسته های شهروندان ایفا کند.

ابراهیم آبادی یادآور شد: سرمایه گذاریی که هم سهم سرمایه گذار و هم سهم شهرداری را به صورت عادلانه لحاظ کند، در اولویت امورات شورای شهر و شهرداری خواهد بود.

کد خبر 27081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha