رایزنی هیئت آمریکایی با مسئولان اقلیم کردستان درباره یکپارچه سازی نیروهای پیشمرگ

سرویس عراق و اقلیم کردستان – دفتر هماهنگی امنیتی آمریکا در بغداد با مدیریت اصلاحات به وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان درباره پیشرفت روند انجام اصلاحات در این وزارتخانه و در رأس آن، یکپارچه کردن نیروهای پیشمرگ 70 و 80 را مورد بحث قرار داد.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، بخش اطلاع رسانی وزارت پیشمرگ با صدور بیانیه ای اعلام کرد سرهنگ نبز صلاح صدیق مدیر امور اصلاحات در وزارت پیشمرگ میزبان سرهنگ هانان مسئول دفتر هماهنگی امنیتی آمریکا در بغداد، سرهنگ داگلاس، مسئول هماهنگی امنیتی آمریکا در اقلیم کردستان و هیأت همراهشان بود.

براساس این بیانیه، وزارت پیشمرگ در این دیدار از دفتر هماهنگی امنیتی آمریکا در بغداد خواست از پروژه اصلاحات در این وزارتخانه حمایت کنند. طرفین همچنین بر ارائه تسهیلات از سوی ائتلاف برای آموزش و تجهیز لشکرهای مشترک بین نیروهای پیشمرگ و ارتش عراق تأکید کرد.

شرکت کنندگان در این دیدار همچنین بر ضرورت افزایش حمایت ائتلاف بین المللی از طرح آتی بخش منابع انسانی وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان برای کاهش بروکراسی و هماهنگی امور وزارتخانه به نحو احسن با هدف تقویت روابط بین وزارت پیشمرگ و وزارت دفاع عراق تأکید کردند.

کد خبر 26992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha