مدرسه ۹ کلاسه بنیاد برکت در مریوان افتتاح شد

سرویس کردستان - استاندار کردستان در سفری یک روزه و برای افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مریوان سفر کرد و در ابتدای این سفر مدرسه ۹ کلاسه بنیاد برکت را افتتاح کرد.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در بدو ورود به شهر مریوان مدرسه ۹ کلاسه مشارکتی بنیاد برکت را افتتاح کرد و گفت: برای ساخت این مدرسه با زیربنا ۵۸۴ متر مربع در مجموع 7 میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مریوان شهر مردانگی ورشادت، شهر دارالمومنین، مردمان غیور و عزتمند است، اظهار کرد: سفر به شهر مریوان و خدمت به مردم اصیل و بافرهنگ این دیار افتخار بزرگی است و امیدوارم در طول حضور در کردستان بتوانیم بارها از این شهرستان دیدار و مسائل مختلف توسعه‌ای این شهرستان را دنبال کنیم.

استاندار کردستان افزود: تلاش خواهیم کرد در طول دولت سیزدهم تا حد امکان مشکل کمبود فضاهای آموزشی را با بهره گیری از امکانات و روش‌های مختلف در این شهرستان را جبران کنیم.

زارعی کوشا یادآور شد: خدمت رسانی به مردم استان کردستان رسالت اصلی همه مدیران است و امید داریم بتوانیم در راستای ارتقای زیرساخت‌های مختلف این استان گام‌های اساسی برداشته شود.

کد خبر 26977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha