۱۵ زندانی مالی در سنندج آزاد شدند

سرویس کردستان - ۱۵ زندانی مالی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان و برخی دیگر از مسئولان، از زندان مرکزی سنندج آزاد شدند.

به گزارش کرد پرس، در این مراسم که با حضور رئیس کل دادگستری کردستان، دادستان سنندج، مدیرکل زندان‌های استان و نمایندگانی از سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد بعد از مولودی خوانی و سرود انقلابی متناسب با دهه فجر، ۱۵ نفر از مددجویان که به دلیل محکومیت‌های مالی در زندان به سر می‌برند آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های کردستان در این مراسم گفت: با توجه به مصوبه شورای قضایی استان، تا پایان دهه فجر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، با کمک سپاه تعداد ۲۸ زندانی دیگر آزاد خواهند شد.

مراد فتحی اظهار کرد: امروز همچنین به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب، ۴۳ بسته معیشتی که با کمک سپاه تهیه شده بود به خانواده های زندانیان اهدا شد.

رئیس کل دادگستری کردستان و دادستان سنندج مرکز استان و برخی دیگر از مسئولان قضایی بعد از مراسم آزادسازی زندانیان مالی از بخش‌های مختلف زندان به ویژه کارگاه‌های صنایع دستی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای همچون تعمیرات خودرو و برق بازدید کردند.

مسئولان استان در ادامه این بازدید با ۷۰ نفر از مددجویان زندان سنندج از نزدیک دیدار کرده و مشکلات آنها را شنیدند تا در صورت وجود راه‌های قانونی این مشکلات رفع شود.

کد خبر 26911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha