معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر کردستان/کسب 4 عنوان توسط خبرنگاران کرد پرس

سرویس کردستان – مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کردستان امروز برگزار و طی آن از نفرات برتر هز بخش تجلیل شد که خبرنگاران خبرگزاری کرد پرس، 4 رتبه در بخش های مختلف را از آن خود کردند.

به گزارش کرد پرس، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با بیان اینکه جنگ نرم به عنوان یک واقعیت، به میدان مقابله جبهه حق علیه باطل تبدیل شده است، گفت: حمله به ارکان نظام و ارزش ها، ایجاد شبهه، تلاش برای نفوذ از جاهایی که خلاء در آن وجود دارد، از مهمترین اهداف دشمنان در جنگ نرمی است که به راه انداخته اند.

سردار سیدصادق حسینی اظهار کرد: چون دشمنان در صحنه انقلاب و دفاع مقدس در مقابل اراده مستحکم ملت ایران شکست خوردند، امروز در تلاشند از پیشروی انقلاب جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه جبهه گسترده هماهنگی و وحدت در مقابل دشمن باید تشکیل دهیم، افزود: هر کسی از امکانات کشور استفاده می کند اگر برای دفاع و هماهنگی با جبهه انقلاب فعالیت نکند خائن و پیاده نظام دشمن است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بر نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: دستاوردهای علمی زیادی بعد از انقلاب کسب کردیم که در رشد و توسعه کشور نقش بسزایی داشته و می طلبد همه این دستاوردها را تبیین و برای نسل جدید بیان کنیم.

هنر و رسانه مهمترین ابزار برای تبیین حقایق است

استاندار کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه هنر و رسانه مهمترین ابزار برای تبیین حقایق، تحقق اهداف و پیشبرد برنامه‌ها و آرمان‌ها است، بیان کرد: امروز تلفیق هنر و رسانه قدرت بلامنازع در هر کشوری به شمار می رود.

اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به اینکه هر کشوری که این اهمیت و اثرگذاری را به خوبی شناخته باشد می تواند به موفقیت دست یابد، یادآور شد: اطلاعات زیادی روزانه در دنیا رد و بدل می شود با این وجود اگر قدرت رسانه را در اختیار تبیین حقایق نگیرم جهان امروز به مسیر انحرافی سوق پیدا می کند.

وی با بیان اینکه موانع پیچیده ای امروز در مسیر دریافت اطلاعات وجود دارد، گفت: امروز رسالت سنگینی بر عهده اهالی رسانه قرار دارد لذا باید به الزامات قرار گیری در جبهه مقابله با دشمنان آگاه باشند.

استاندار کردستان اظهار کرد: اگر ابزار هنر و رسانه بدرستی استفاده نشود و صداقتی که عنصر اصلی در انتقال مفاهیم است وجود نداشته باشد دچار برداشت های گوناگون از موضوع خواهیم شد.

زارعی کوشا افزود: هنرمند متعهد و انقلابی نیاز امروز جامعه ما است و از او حمایت خواهیم کرد چرا که این افراد با گرایش به اصل و ریشه به رسالتش می پردازد.

ارسال ۴۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر

دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر هم در این مراسم با اعلام اینکه بعد از فراخوان جشنواره، ۴۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره در 8 بخش اصلی و یک بخش ویژه ارسال شد، بیان کرد: خبرنگاران استان از لحاظ پشتکار و حرفه ای عمل کردن در راستای عمل به وظایفشان همواره در کشور سرآمد بودند.

توفیق مفاخری ادامه داد: برخی خبرنگارنماها در کانال های ضد انقلاب به اهالی رسانه استان که خالصانه در حوزه رسانه کار می کنند توهین کرده و آنها را تهدید می کنند لذا از نهادهای امنیتی درخواست می شود با این مزدوران برخورد کنند.

وی از نشریاتی که یارانه دولتی دریافت می کنند ولی در مقابل حتی یک پاراگراف در ارتباط با نظام و خدمات و ارزش های انقلاب خبری درج نمی کنند گلایه کرد و یادآور شد: می طلبد رسانه های استان بیشتر به مطالب و مباحث ارزشی و تاثیرگذار در جامعه بپردازند.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر کردستان تجلیل شد و منصور اولی، سروش حبیبی راد، فرید نیک خواه و کویستان عبدالحکیمی از خبرنگاران خبرگزاری کرد پرس، رتبه هایی را کسب کردند.

کد خبر 26830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha