مجتمع فرهنگی و هنری  مهاباد بازسازی می شود

سرویس آذربایجان غربی- در پی انتقاد جمعی از هنرمندان شهرستان مهاباد از وضعیت تنها مجتمع فرهنگی و هنری شهر، شهردار از آغاز مجتمع فرهنگی و هنری وحدت خبر داد.

به گزارش کردپرس، از شهرداری؛ بابک رستم پور در این خصوص اظهار کرد: مجتمع فرهنگی هنری تالار وحدت شهرداری مهاباد از مهمترین و بزرگترین سالن های استان و غرب کشور محسوب می شود و این پتانسیل را دارد که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری؛ دغدغه اصلی اهالی فرهنگ، ادب و هنر شهرستان و استان و حتی در سطح ملی را به حداقل ممکن برسد.

او ادامه داد: طی بازدیدهایی که از سالن داشتیم نواقص موجود شناسایی شد و چند اکیپ در حال حاضر در سالن مستقر و در جهت رفع نواقصات فعالیت دارند.

شهردار مهاباد افزود: در ۳ روز گذشته سالن نگارخانه ساماندهی و رنگ آمیزی شده و در طول این ماه نمایشگاه کتاب در آن دایر خواهد شد.

رستم پور بیان کرد: سیستم گرمایشی سالن که کاملا از کار افتاده بود بلافاصله در دستور کار قرار گرفته و قطعات معیوب موتورخانه تعویض و کانال ویژه هواساز که در اثر سقوط که در طول سالیان گذشته به کلی آسیب دیده بود در حال بازسازی است و به زودی آماده خواهد شد.

او به سیستم روشنایی سالن اشاره کرد و گفت: برای ترمیم و رفع نواقص این بخش نیر کارهای مقدماتی انجام شده و در چند روز آینده این مشکل هم مرتفع می شود. همچنین بخشی از کف سالن که تخریب شده بود در حال بازسازی و تاپایان هفته جاری مراحل بازسازی به پایان می رسد.

شهردار مهاباد در پایان ضمن استقبال از اجرای برنامه ها و مراسمات فرهنگی و هنری، گفت: سالن متعلق به همه شهروندان است و همه باید در حفظ و نگهداری آن تلاش کرده و انشالله شاهد اجرای برنامه های فرهنگی متنوع باشیم.

کد خبر 26612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha