ملی پوش مهابادی نائب قهرمان رقابت های قایقرانی اسپانیا شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: "احمد احمدی" قایقران ملی‌پوش اهل این شهرستان در رقابت‌های قایقرانی جام ریاست جمهوری اسپانیا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

قرنی مصطفی پور به کردپرس افزود: "احمد احمدی" قایقران ملی پوش مهابادی با تیم "وارادرو" اسپانیا در دور دوم رقابت‌های قایقرانی ۹ نفره جام ریاست جمهوری اسپانیا (کلاس ORC۱) در بین ۲۴ قایق شرکت کننده از کشورهای مختلف به مقام دومی مسابقات دست یافت.

او ادامه داد: تیم "وارادرو" اسپانیا متشکل از قایقرانان آفریقای جنوبی، اسپانیا، فرانسه و ایران ( احمد احمدی ) در سه مرحله برگزار شده و دور سوم و نهایی آن حدود ۲۰ روز دیگر در اسپاینا برگزار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: هم اکنون تیم "وارادرو" در پایان دور دوم در مجموع در جایگاه سوم تیمی قرار دارند.

"احمد احمدی" در سال ۲۰۲۲ با تیم "کامت" انگلیس قرارداد بسته و از خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با این تیم در رقابت‌های مختلف شرکت خواهد کرد.

ملی پوش مهابادی، متولد ۱۳۶۹ در مهاباد و جزو نفرات برتر رنکینگ آسیا در این رشته است و با سابقه ۱۰ سال عضویت در تیم ملی قایقرانی بادبانی، مقام هشتم جام جهانی ۲۰۱۶ چین را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 26595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha