۷ پروژه ورزشی دهه فجر امسال در کردستان افتتاح می‌شود

سرویس کردستان - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: 7 پروژه ورزشی همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در استان افتتاح می شود.

به گزارش کرد پرس، حامد جولایی گفت: این پروژه‌ها شامل استخر سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و زمین چمن طبیعی هستند که برای احداث آنها ۸۴ میلیارد ریال شامل ۲۳ میلیارد ریال اعتبار ملی و ۶۱ میلیارد ریال اعتبار استانی هزینه شده است.

وی اظهار کرد: بازسازی و تجهیز کامل استخر سرپوشیده شهرستان قروه با مشارکت بخش خصوصی، بازسازی چمن طبیعی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج، احداث ۲ زمین چمن مصنوعی در داخل و نواحی منفصل شهری سنندج، احداث زمین چمن مصنوعی شهر صاحب در شهرستان سقز و احداث زمین چمن مصنوعی روستاهای سرخه توت و دیوزناو در شهرستان سروآباد از جمله پروژه های ورزشی هستند که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: با بهره برداری از این هفت پروژه ورزشی بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع به فضای ورزشی استان اضافه می شود و به طور مستقیم برای ۱۴ نفر اشتغالزایی می شود.

جولایی یادآور شد: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه های ورزشی و تکمیل سایر پروژه‌های نیمه تمام در طول سال جاری، بیش از پیش شاهد درخشش ورزشکاران کردستانی در میادین مختلف ورزشی باشیم.

کد خبر 26576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha