استان کردستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور را دارد

سرویس کردستان - استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری و صنایع دستی، گفت: این استان توانمندی تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور را دارد.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در حاشیه بازدید از غرفه کردستان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی کشور، با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کردستان در بخش های مختلف، گفت: استان کردستان با وجود آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی فراوان، یکی از مناطق مستعد کشور در این بخش به شمار می رود.

وی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت در نمایشگاه‌ها و رویدادهای این چنین در راستای معرفی ظرفیت‌های بالای استان کردستان، اظهار کرد: حضور موثر در این نمایشگاه می‌تواند در زمینه توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران، مفید و اثرگذار باشد.

استاندار کردستان افزود: معرفی این ظرفیت گ‌ها می‌تواند دستاوردهای خوبی برای استان کردستان به دنبال داشته باشد و به همین دلیل باید از فرصت‌های این چنین به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کرد.

زارعی کوشا ادامه داد: امیدواریم متولیان گردشگری استان در این نمایشگاه بتوانند توانمندی‌های گردشگری، صنایع دستی و فرهنگ غنی کردستان را به بهترین نحو به کشور و جهان معرفی و از گردشگران برای انتخاب کردستان به عنوان مقصد گردشگری دعوت کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم در راستای کمک به توسعه کردستان، یادآور شد: دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف برنامه‌های خوبی را در راستای کمک به توسعه کردستان تدوین کرده است و در همین راستا باید نسبت از ظرفیت‌های بخش گردشگری و صنایع دستی نیز به خوبی استفاده کنیم.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی کشور از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و غرفه استان کردستان در سالن B38 میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

کد خبر 26558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha