احتمال فساد در ارز 4200 تومانی وجود دارد/ نباید مردم با چالش مواجه شوند

سرویس آذربایجان غربی- نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی، افزایش قیمت ها را در پی دارد، گفت: در ارز 4200 تومانی احتمال فساد وجود دارد، نباید ارز دولتی را از بخش های کلیدی حذف کرده و مردم را با چالش مواجه کنیم.

به گزارش خبرنگار کردپرس، جلال محمودزاده در نشست علنی مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور درخصوص حذف ارز ترجیحی گفت: اینکه ارز 4200 تومانی به ارز آزاد تبدیل شده و یارانه از دارو، نان و کالاهای اساسی برداشته شود، درست نیست، زیرا در حال حاضر قیمت نهاده های دامی سرسام آور است و همچنین مردم برای تامین دارو در داروخانه ها سرگردان هستند.

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ارز 4200 تومانی احتمال فساد وجود دارد را باید با تشدید نظارت ها کنترل کرد و نباید ارز دولتی را از بخش های کلیدی حذف کرد و مردم را با چالش مواجه کنیم.

او بیان کرد: از مجلس و دولت درخواست می کنیم حذف ارز ترجیحی را با برنامه و مدیریت مناسب انجام داده و اجازه ندهند موجب گرانی های سرسام آور در جامعه شود.

محمودزاده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد اشتغال جوانان تذکر داد و خواستار توجه ویژه به این موضوع شد.

خانه ملت نوشت؛ او همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای رتبه بندی معلمان و تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریسی ها، نهضتی ها، خرید خدمتی ها، غیرانتفاعی و بخش خصوصی شد./

کد خبر 26509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha