«بختیار پنجه ای» نامزد بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم آمریکا شد

سرویس آذربایجان غربی- «بختیار پنجه ای»، بازیگر مهابادی در پی ایفای نقش در یک فیلم کوتاه کُردی، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره جهانی فیلم‌های مستقل آمریکا شد.

به گزارش کردپرس، «بختیار پنجه ای»، بازیگر مهابادی به دلیل ایفای نقش در فیلم کوتاه «تلفیق» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در سیزدهمین دوره جشنواره جهانی فیلم‌های مستقل و موزیک ویرجینیای ایالات متحده آمریکا شد.

فیلم کوتاه «تلفیق» در ژانر اجتماعی به کارگردانی«محمد توریوریان»، در سنندج تولید شده است.

کارگردان این فیلم، نیز در بخش کارگردانی این جشنواره که از ١٠ الی ٢١ اسفند با شعار «حمایت از فیلمسازان نوظهور» برگزار می‌شود، نامزد دریافت جایزه شدە است.

جوایز این جشنواره تا یک ماه و نیم آینده اعلام می شود.

بختیار پنجه‌ای کارگردان، بازیگر و نمایشنامه‌نویس مهابادی متولد سال ۱۳۶۵ است. او دارای مدرک کارشناس ارشد ادبیات نمایشی از دانشکده‌ی هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

پنجەای پیشتر نیز توانسته بود جایزە بهترین بازیگر مرد از جشنوارەی بین المللی فیلم هنگ‌کنگ برای همین فیلم از آن خود کند که به‌ عنوان یک رویداد هنری معتبر برای فیلم‌سازان آسیایی جهت معرفی آثارشان شناخته می‌شود.

او سابقه بازی در بیش از ۳۵ فیلم کوتاه و ۲ سریال تلویزیونی در کارنامه هنری خود دارد و در حوزه‌ی سینما و تئاتر بیش از ٤٠ مقاله و یادداشت را به نگارش رسانده است.

کد خبر 26057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha