راه ارتباطی ۶۲۰ روستای کردستان بسته است

سرویس کردستان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: راه ۶۲۰ روستای استان به غیر از شهرستان های سقز و کامیاران که هنوز آمار آنها جمع بندی نشده، به دلیل بارش برف مسدود است.

به گزارش کرد پرس، رامبد نوذری با اشاره به اینکه ۱۳۵ دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای شریانی استان مستقر است، گفت: ۲۳۴ نفر از نیروهای راهداری در این محورها مشغول خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه برای پاکسازی راه های شریانی استان تاکنون ۲ هزار و ۲۳۲ تن شن و نمک مصرف شده است، اظهار کرد: ۱۸ هزار و ۳۹ کیلومتر از راه های شریانی استان برفروبی و تیغه زنی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: ۸۰۹ مورد خودروی گرفتار در برف توسط نیروهای راهداری استان کمک و رهاسازی شد.

نوذری با اشاره به اینکه ۱۱ مسافر هم اسکان داده شده است، یادآور شد: ریزش برداری ۱۱ مقطع در ۱۱ مرتبه هم به همت عوامل راهداری در محورهای شریانی انجام شده است.

وی تعداد ماشین آلات درگیر در محورهای غیرشریانی را ۴۵ دستگاه و تعداد نیروها را هم ۶۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۶۲۰ روستای استان به غیر از روستاهای توابع شهرستان های سقز و کامیاران مسدود است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان بیان کرد: ۲۶۰ تن نمک و شن مصرف و یک هزار و ۹۸۰ کیلومتر راه روستایی تاکنون برف روبی و تیغه زنی شده است.

کد خبر 25625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha