مصرف روزانه گاز طبیعی در کردستان از مرز 15 میلیون مترمکعب گذشت

سرویس کردستان - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: مصرف روزانه گاز طبعی در کل استان طی چند روز اخیر از مرز ۱۵ میلیون متر مکعب فراتر رفته است.

به گزارش کرد پرس، احمد فعله گری گفت: تمامی تاسیسات و تجهیزات و نیروی های امدادی برای خدمت رسانی به مشترکین در آمادگی کامل هستند و شرایط برای خدمت رسانی مستمر و مطمئن فراهم است.

وی افزود: با استقرار توده هوای سرد و همچنین بارش برف و باران در استان و اکثر نقاط کشور، در چند روز اخیر و روزهای آتی دمای هوای استان کاهش خواهد یافت به همین دلیل از مردم شریف و نجیب استان تقاضا داریم با ادامه همکاری در استفاده ایمن و مناسب گاز طبیعی نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه گزارشی از مصرف کل استان ارائه داد و اظهار کرد: مصرف روزانه کل استان در چند روز اخیر از مرز ۱۵ میلیون متر مکعب فراتر رفته است و در مدت 24 ساعت گذشته سقز یک میلیون و 700 هزار مترمکعب، شهر بانه یک میلیون و 450 هزار مترمکعب و شهر دیواندره ۶۰۰ هزار مترمکعب مصر داشته اند.

فعله گری در مورد ایستگاه دوم سی جی اس شهرستان سقز نیز بیان کرد: شبکه تغذیه ایستگاه سی جی اس دوم سقز به اتمام رسیده و آماده تزریق گاز و تامین است و با فراهم شدن شرایط در چند روز آتی در مدار مصرف قرار می گیرد.

وی در ادامه به فشار مناسب و آرایش خطوط اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر وضعیت فشار شبکه و خطوط مطلوب بوده ولی پیش بینی می شود در چند روز آینده با سرد شدن هوا و ماندگاری آن، ذخایر خطوط با افزایش مصرف رو به کاهش حرکت کند که مردم باید در مصرف گاز طبیعی رعایت حداکثری در مصرف بهینه را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان یادآور شد: همکاران ما با آمادگی کامل به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا امکان بهره مندی پایدار از نعمت گاز را تا پایان فصل سرما برای همه مشترکان فراهم سازند.

کد خبر 25597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha