نیازی به اثر انگشت برای اخذ رای نیست

سرویس آذربايجان غربي- رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی گفت: به دلیل وجود دستگاههای احراز هویت در شعب اخذ رای برای سهولت در امور نیاز به اثر انگشت نیست.

به گزارش کردپرس، علی مصطفوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز دوم اسفند ماه از ساعت 8 صبح شروع و به مدت 10 ساعت یعنی تا 18 ادامه خواهد داشت.

مصطفوی افزود: در استان 2 میلیون و 379 هزار و 656 نفر است که از این تعداد 135هزار و 26 نفر رای اولی هستند و اولین حضور خود در انتخابات را تجربه خواهند کرد.

او ادامه داد: 2هزار 117 صندوق رای انتخابات برای انتخابات امروز در سطح استان در نظر گرفته شده است که از این تعداد که یک هزار و 252 صندوق به صورت ثابت و 865 صندوق به صورت سیار آرای مردم را جمع آوری خواهند کرد.

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی تاکید کرد: لزوم رای دادن همراه داشتن شناسنامه و شماره ملی است و متولدین 2 اسفند 1380 به بعد که 18 سال تمام دارند می توانند در این دوره از انتخابات شرکت و نماینده خود را انتخاب کنند.

به گزارش کردپرس، بر اساس اطلاعیه شماره ۲۵ ستاد انتخابات کشور، عکس دار بودن شناسنامه الزامی نیز نیست و دارندگان شناسنامه بدون عكس نيز مي توانند در انتخابات شركت نموده و رأي دهند.

همچنين از كليه هموطنان گرامی درخواست مي شود جهت تسهيل در امر رأي گيري به هنگام حضور در شعبه اخذ رأی علاوه بر شناسنامه، كارت ملی يا شماره ملي خود را نيز به همراه داشته باشند.

کد خبر 254474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha