مبارزه با قاچاق کالا در کردستان نیازمند ساماندهی و مدیریت مرز است

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: مبارزه عملی با قاچاق کالا در این استان نیازمند ساماندهی و اعمال مدیریت بهتر بر مرزهای کردستان است.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی‌کوشا در پنجمین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان کردستان، گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، مبارزه با قاچاق است.

وی با اشاره به آسیب های مخرب این پدیده بر بخش های مختلف جامعه، اظهار کرد: این تاکید رهبری به دلیل صدمه و آسیب بزرگی است که مسئله قاچاق بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.

استاندار کردستان فرمان مقام معظم رهبری را حجت بر همه مدیران و مسئولان عنوان کرد و افزود: مقصور معظم له از مبارزه با قاچاق، مبارزه با جریان های بزرگ است.

زارعی‌کوشا، پدیده کولبری را معلول علت‌هایی از جمله بیکاری و فراهم نبودن زیرساخت‌های اقتصادی دانست و ادامه داد: ما هم در استان باید در مبارزه با قاچاق، این تفکیک را رعایت کنیم.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی مناطق مرزی استان، یادآور شد: تا ساماندهی مرز به درستی انجام نشود مبارزه با قاچاق به صورت کامل ممکن نیست.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد با توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه کردستان، شرایط اقتصادی استان بهبود یافته و در کنار این مهم مسئله مبارزه با قاچاق کالا با جدیت ویژه ای دنبال شود.

زارعی کوشا در ادامه ضرورت اجرای مصوبات جلسات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: عدم اجرای این مصوبات در موضوعات مختلف از سوی دستگاه های دولتی قابل قبول نیست و همه باید در این راستا نقش و وظایف خود را به خوبی اجرایی و عملیاتی کنند.

کد خبر 25235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha