تشکیل 188 فقره پرونده برای کشتارگاه ها و مرغداری ها

سرویس آذربایجان غربی- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای نظارت و بازرسی از واحدهای کشتارگاه مرغ و مرغداری های استان امسال 188 فقره پرونده تخلفات صنفی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

به گزارش کردپرس، ایرج مرندی افزود: این تعداد پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از 412 میلیارد و 378 میلیون ریال تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی استان جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی ارسال شده است.

او ادامه داد: طی بازه زمانی یاد شده در حوزه مصالح ساختمانی از جمله سیمان، آهن آلات، آجر، شن و ماسه و سایر مصالح مورد استفاده در ساختمان 4 هزار و 244 مورد بازرسی انجام و 325 فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از 171 میلیارد و 819 میلیون ریال تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مرندی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در حوزه کالاهای اساسی و پر مصرف مردم از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، برنج و روغن نباتی در سطح عرضه 26 هزار و 282 مورد بازرسی انجام و یک هزار و 155 فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از 482 میلیارد ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت بیان کرد: در 9 ماهه نخست امسال در حوزه کشف کالای قاچاق در واحد های صنفی و غیر صنفی 4 هزار و 724 مورد بازرسی انجام و 148 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 494 میلیارد و 224 میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح استان ارجاع شد.

مرندی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در خصوص رسیدگی به پرونده های افراد حقیقی و حقوقی که برای واردات کالاهای مورد نیاز کشور از بانک مرکزی ارز دولتی دریافت کرده بودند 15 فقره پرونده تخلف عدم اجرای تعهدات به ارزش بیش از 92 میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

کد خبر 25111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha