اختلافات دستگاه‌های اجرایی نباید به دستگاه قضایی کشیده شود

سرویس کردستان – استاندر کردستان گفت: دستگاه‌های اجرایی نباید اختلافات خود را به دستگاه قضایی ببرند و لازم است همه مسائل را میان خود حل و فصل کنند.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه استانی صیانت از اموال بیت‌المال با بیان اینکه اعتقاد دارم از حقوق عامه با رعایت عدالت و انصاف حفاظت شود، گفت: شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال باید به نحوی عمل کند که موجب دلگرمی سرمایه گذاران قانونمند در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های گوناگون باشد.

وی اظهار کرد: حفاظت از اموال بیت‌المال و حقوق عامه بسیار حائز اهمیت است، اما اقدامات باید به نحوی باشد که سرمایه‌گذاری‌ها را تحت تاثیر قرار ندهد.

استاندار کردستان با تاکید بر لزوم شفاف سازی در استان کردستان به عنوان یک اصل مهم، افزود: با هر نوع تصمیمی که به روشن شدن زوایای مختلف هر مسئله و رفع هر نوع شبهه‌ای منجر شود کاملا موافق و از آن حمایت می‌کنم.

زارعی کوشا ادامه داد: معمولا برخی تصمیمات بر اساس ذهنیت‌ها اتخاذ می‌شود در حالیکه تصمیم‌گیری‌های مهم برای استان باید بر مبنای واقعیت‌ها باشد.

وی با تقدیر از نقش دستگاه قضا در همراهی و همکاری با دستگاه‌های اجرایی، یادآور شد: دستگاه قضایی در استان کردستان همراه و پشتوانه قوی ادارات و سازمان‌های دولتی در پیشبرد توسعه استان هستند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود به رفع اختلافات دستگاه‌های اجرایی در میان خود دستگاه‌ها تاکید کرد و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی نباید اختلافات خود را به دستگاه قضایی ببرند و لازم است همه مسائل را میان خود حل و فصل کنند و در این راه استانداری کردستان به عنوان هماهنگ کننده دستگاه‌های اجرایی می‌تواند نقش ایفا کند.

زارعی کوشا گفت: انتظار دارم که همه مسایل اختلافی در بین ادارات و سازمانهای دولتی قبل از رسیدن به دستگاه قضا، به استانداری ارجاع داده شود تا از حجم پرونده‌های ورودی به دستگاه قضا کاسته شود.

کد خبر 24661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha