آزادی یک زندانی با حقوق سربازی در ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- سرباز وظیفه «سید متین طاهری»، سرباز لشکر سه حمزه سیدالشهدا با جمع‌آوری حقوق دوران سربازی خود یک زندانی را از زندان مرکزی ارومیه آزاد کرد.

به گزارش کردپرس، سید متین طاهری، سرباز لشکر سه حمزه سیدالشهدا (ع) در راستای اجرای پویش آزادی زندانیان نیازمند در طرح خاتم سلیمانی مشارکت و با جمع آوری مبلغ 10 میلیون تومان از حقوق سربازی خود در آزادی زندانی نیازمند ارومیه‌ای مشارکت کرده است.

این سرباز وظیفه با واریز مبلغ مذکور به حساب دادگستری و با حضور وکیل شاکی پرونده رضایت زندانی جوانی که به علت بدهی مالی به زندان محکوم شده بود را اخذ و در همان ساعت او را با بدرقه و آزاد کردند.

گفته می شود؛ خانواده این زندانی که به علت بیکاری و عدم درآمد کافی در زندان از پرداخت میزان بدهی خود مستاصل بود، مبلغ ٥ میلیون تومان جمع آوری کرده بودند و با پرداخت ١٠ میلیون تومان دیگر توسط سرباز وظیفه، امکان آزادی فرد ممکن شد.

همچنین با همکاری مددکاران اجتماعی زندان توسط یکی از خیرین کار آفرین استان نیز فرصت شغلی برای این فرد بعد از آزادی فراهم شده است.

سید متین طاهری، سرباز وظیفه در خصوص این اقدام خود گفت: در دوران سربازی که به مدت چند هفته از خانواده دور مانده بودم طی این زمان به فکر زندانیانی افتادم که به دلیل جرایم مالی هم خود و هم خانواده آنان دچار درد و رنج و مشکل شدند و از خانواده دور افتاده‌اند. بر این اساس تصمیم گرفتم تا یک زندانی را آزاد کنم .

کد خبر 24475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha