آثار استاد فردین صادق ایوبی توسط هنرمندان سنندجی نقد و بررسی می شود

سرویس کردستان - رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: به همت این مرکز و مشارکت دبیرخانه شهرخلاق موسیقی سنندج جلسه نقد وبررسی آثار نمایشگاه "وقت مشوش" استاد فردین صادق ایوبی به همراه بداهه نوازی موسیقی در کنار آثار چهارشنبه 8 دی ماه در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش کرد پرس, امین مرادی با اشاره به لزوم بررسی ویژگی های آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه استاد دکتر فردین صادق ایوبی با عنوان "وقت مشوش" گفت: در این نمایشگاه تعداد 30 تابلو نقاشی و طراحی جدیدترین آثار این استاد توانمند در اندازه های مختلف به نمایش درآمد که به دلیل استقبال بسیار خوب هنرمندان و هنردوستان به مدت یک هفته تا 9 دی ماه تمدید شد.

وی اظهار کرد: این آثار حاصل 2 سال اخیر فعالیت این هنرمند برجسته کردستانی در ایام کرونا است که در آن 8 اثر در ابعاد بزرگ رنگ و روغن و 22 اثر طراحی با تکنیک های مختلف و سبک نماد گرایی در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان افزود: با همکاری دبیرخانه شهر خلاق موسیقی با حضور تعدادی از نوازندگان چیره دست استان همزمان با جلسه نقد و بررسی آثار به انتخاب نوازندگان متناسب با هر تابلو قطعه ای موسیقی به صورت بداهه نوازی اجرا می شود که این امر در کنار توجه به توانمندی هنرمندان موسیقی استان می تواند پیوند بین هنر موسیقی و هنرهای تجسمی را تقویت کند.

مرادی ادامه داد: در جلسه نقد و بررسی آثار که چهارشنبه 8 دی ماه از ساعت 16 تا 19 در محل سالن شماره 2 پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود, در قالب یک پنل تخصصی با حضور امید ورزنده، فرزاد حاجی میرزایی و استاد فردین صادق ایوبی ویژگی های این نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت جلسه پرسش و پاسخ ویژه مدعوین جلسه برگزار می شود.

وی با دعوت از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و دیگر علاقه مندان جهت حضور دراین نشست یادآور شد: ورود برای علاقه مندان آزاد بوده و تمامی موارد مربوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دوران کرونا مد نظر قرار گرفته است.

کد خبر 24181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha