مشکل آب شرب بانه تا اردیبهشت ماه رفع می‌شود

سرویس کردستان - استاندار کردستان در ارتباط با مشکل آب شرب بانه گفت: اجرای خط انتقال آب از سد عباس آباد و ایستگاه پمپاژ در دست پی‌گیری است و مشکل آب این شهر تا اردیبهشت سال آینده برطرف می شود.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل‌ زارعی‌کوشا در حاشیه بازدید از شرکت پیشرو سورین فن آور فرتاک بانه در جمع خبرنگاران، گفت: با پیگیری جدی و تلاش دستگاه‌های مربوطه، خط انتقال آب از سد عباس آباد و ایستگاه پمپاژ حداکثر تا اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد و قبل از فصل گرما مشکل آب شرب بانه رفع می‌شود.

وی از سفر قریب الوقوع وزیر نیرو به استان خبر داد و اظهار کرد: امروز در اولین سفر شهرستانی به بانه، موضوعات و مشکلات آن بررسی و برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه بخش عمده ای از اقتصاد استان در این شهرستان تعریف شده است، افزود: در شهرک صنعتی بانه ۴۳ واحد فعال وجود دارد که در زمینه تولید لوازم خانگی و لامپ کم مصرف فعالیت دارند و در آینده واحدهای خوبی در این شهرک صنعتی راه اندازی می شود.

زارعی کوشا آینده اقتصادی بانه را امیدوار کننده دانست و ادامه داد: یکی از مزیت‌های شهرستان بانه، مرزی بودن آن است، بنابراین ساماندهی مرز سیرانبند و مسیر منتهی به آن در دستور کار است که امیدواریم در سفر رییس جمهور اعتباری برای آن جذب کرده و شاهد تحول اقتصادی در این شهرستان باشیم.

کد خبر 23930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha