رفع مشکلات فرودگاه سنندج ضروری است

سرویس کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: حل مشکلات پروازهای فرودگاه سنندج ضروری است که با افزایش تعداد پروازهای هفتگی از این فرودگاه، بخشی از مطالبه مردم برای تسهیل و تسریع در حوزه حمل و نقل هوایی رفع شود.

به گزارش کرد پرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت فرودگاه سنندج، در آستانه پنج دی سالروز حضور سپاه در صنعت هوانوردی غیرنظامی کشور، گفت: دفاع و جانفشانی برای مردم ارزش بالای معنوی و مقدسی دارد که این مساله در یگان حفاظت فرودگاه به خوبی مشهود است.

وی با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت فرودگاه به 4 ویژگی بارز فداکاری، مسئولیت‌پذیری، رازداری و امانتداری آراسته هستند، افزود: نیروهای یگان حفاظت فرودگاه برای حفظ سلامت مسافران با هر دین، مذهب و نژادی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌ و از جان، مال و ناموس که برای همه انسانها مهم است، دفاع می کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به نقش این یگان در ایجاد آرامش خاطر برای مردم اشاره و برخورد مناسب و اخلاق خوب را از جمله ویژگی هایی دانست که این نیروها در برخورد با مردم آن را بکار می گیرند.

حجت‌الاسلام پورذهبی بر ضرورت اهتمام به امور مسلمین در آیات و روایات اشاره کرد و یادآور شد: به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) هرکس صبح کند و دغدغه مسلمانان را نداشته باشد، مسلمان نیست.

کد خبر 23849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha