ثبت٥١ فقره تخلف اصناف مهاباد در آستانه شب یلدا

سرویس آذربایجان غربی- مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی شب یلدا تاکنون ۵۱ فقره پرونده برای اصناف متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش کردپرس، به نقل از ایرنا؛ یوسف شریف‌زاده افزود: طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا از یک هفته گذشته تاکنون در مهاباد با ساماندهی نیروهای بازرسی آغاز و تا آخر امشب برای کنترل و نظارت بر بازار ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: بیشترین تخلفات ثبت شده طی این مدت مربوط به گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارایه فاکتور به مشتری بوده که ارزش کل پرونده ها بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: در این طرح هشت گروه نظارتی سه نفره به طور ۲ شیفت واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و شیرینی مورد نظارت و بازرسی قرار می دهند.

شریف‌زاده اضافه کرد:‌ تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هر گونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و یا صدور صورتحساب را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

کد خبر 23800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha