تند باد شدید، ۸ اصله درخت را در بوکان شکست

سرویس آذربایجان غربی- معاون خدمات شهرداری بوکان گفت: وزش باد شدید در ساعات اولیه بامداد امروز بیش از ۸ اصله درخت در معابر مختلف سطح شهر را قطع و به بیش از ۱۷ درخت دیگر نیز آسیب وارد کرد.

به گزارش کردپرس، محمد اسمعیلی با بیان این خبر افزود: وزش این باد باعث سقوط دو تابلوی تبلیغاتی و نیز ورود خسارات به برخی از تاسیسات روشنایی پارک ها شده است.

او ادامه داد: نیروهای خدمات شهری، فضای سبز، واحد موتورآلات و سازمان آتش نشانی این شهرداری در شبانه روز گذشته ضمن آماده باش کامل، با لایروبی و تمیز کردن جوی های آب جهت جلوگیری از مسدود شدن آنان، به رفع آبگرفتگی معابر اقدام کرده اند.

معاون خدمات شهرداری بوکان گفت: عوامل خدماتی همچنین با جمع آوری درختان شکسته از سطح خیابان های شهر از مسدود شدن این معابر، سقوط درختان و ورود خسارات به همشهریان ارجمند جلوگیری کردند.

اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۲ درجه سانتیگراد از روز گذشته خبر داده است.

بر اساس این اعلام؛ بارش برف و باران همراه با وزش باد شدید از روز گذشته در استان شروع شده و تا روز چهارشنبه فعالیت این سامانه بارشی ادامه دارد.

کد خبر 23799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha