دستور ویژه وزیر کشور در خصوص ارتقای آسمان آباد به بخش

سرویس ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس در گفتگو با کردپرس از دستور ویژه وزیر کشور برای ارتقای آسمان آباد از توابع شهرستان چرداول به بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی عنوان کرد: پیرو نامه ای که به آیت الله رئیسی در هفته مجلس (۱۰ آذر ۱۴۰۰) زمانی که به بهارستان آمده بود در خصوص ارتقای آسمان آباد به بخش و دستوری که توسط دفتر رئیس جمهور جهت بررسی و اقدام به وزیر کشور در تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۰ داده شده بود، امروز دوشنبه پیگیر آن نامه شدم.

وی افزود: وزیر کشور در این خصوص به معاون سیاسی خود دستور ویژه داد که «ارتقاء آسمان آباد به بخش پیگیری جدی شود».

فلاحی خاطرنشان کرد: در ماههای گذشته با شهرداران و اعضای شوراهای شهر و روستای حوزه انتخابیه جلسات متعددی برگزار کردم که در تمام این دیدارها معضل فرسودگی ناوگان حمل و نقل و خدمات رسانی شهرداری ها در تمام ۸ شهرستان شمالی ایلام مشترک بود به طوری که تمام ناوگان این شهرستانها دچار مشکلات اساسی بوده و مستهلک یا از رده خارج هستند.

وی افزود: این شهرستانها همگی جزء مسیرهای اصلی اربعین حسینی هستند و از وزیر کشور خواسته شد که به شهرداری های این مناطق جهت خدمت رسانی بهتر و بالابردن رضایتمندی مردم کمکهای اساسی بشود.

فلاحی ادامه داد: وزیر کشور نیز در این خصوص ضمن اشاره به مرکزیت استان ایلام در بحث اربعین، به رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جهت کمک به بهینه‌سازی ناوگان خدمات رسانی دستور ویژه داد و مقرر شد که از طریق ماده ۵۸ به بهینه‌سازی ناوگان شهرداری‌های هشت شهرستان شمالی استان کمک ویژه بشود.

کد خبر 23737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha