نشست فرماندهان ارشد نیروهای پیشمرگ و ارتش عراق در مخمور درباره همکاری مشترک

سرویس عراق و اقلیم کردستان - منابع خبری عراقی از نشست فرماندهان بلند پایه نیروهای پیشمرگ کرد و فرماندهی عملیات مشترک عراق در مخمور خبر دادند.

به گزارش کرد پرس به نقل از منابع عراقی، یک هیئت بلندپایه امنیتی متشکل از فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز (یکشنبه) برای دیدار با هیئتی از نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان وارد شهر "مخمور" در استان نینوا شد.

شبکه الغدیر در این باره گزارش داد، این نشست امنیتی با حضور معاون فرمانده عملیات مشترک، معاون رئیس ستاد کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش عراق با هدف از این نشست تبادل و هماهنگی امنیتی در مناطق مهم برای دو طرف برگزار شد.

از سوی دیگر، "جمال محمد عمر" رئیس ستاد مشترک نیروهای پیشمرگ در این باره گفت: نشست امروز، ادامه نشست های سابق بین فرماندهان نیروهای پیشمرگ و ارتش عراق بود و در این نشست فرماندهان محورهای پنجم، ششم، هفتم و هشتم نیروهای پیشمرگ حضور داشتند.

رئیس ستاد مشترک نیروهای پیشمرگ همچنین گفت: نشست مذکور، خوب بود و درباره تعاون و هماهنگی بین یگان ها و اجرای عملیات مشترک علیه تروریست ها، توافق کردیم.

جمال محمد عمر تأکید کرد: فعالیت و اقدامات داعش در منطقه افزایش یافته است. به همین دلیل باید برای ریشه کنی آن، به صورت مشترک تلاش و همکاری کرد.

کد خبر 23169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha