همچنان در شمال و‌شرق سوریه می‌مانیم

سرویس سوریه-مسئول هماهنگ کننده امنیت ملی آمریکا در خاورمیانه، گفت:ما در شمال شرق سوریه می مانیم و علاقه ما به خاورمیانه کم نشده است.

به گزارش کُردپرس، برت مک گورک، مسئول هماهنگ کننده امنیت ملی آمریکا در خاورمیانه، روز پنجشنبه گفت، نیروهای آمریکایی در شمال شرق سوریه باقی خواهند ماند، زیرا داعش همچنان قادر به جمع آوری مجدد و انجام حملات جدید است.

مک گورک در سخنرانی خود در کنفرانسی که به میزبانی موسسه کشورهای عربی خلیج فارس در واشنگتن برگزار شد، افزود: ایالات متحده متعهد به رسیدگی به نگرانی های امنیتی کشورهای منطقه و ایستادن در کنار متحدان برای دفاع از سرزمین هایشان است.

وی با بیان اینکه آمریکا بنا به درخواست دولت عراق قصد دارد به ماموریت آموزش و مشاوره نیروهای عراقی ادامه دهد، بر تعهد کشورش به امنیت و ثبات عراق تاکید کرد.

وی گفت: ایالات متحده قصد خروج از خاورمیانه را ندارد، بلکه قصد دارد با همکاری متحدان خود در خاورمیانه، برگه ها و اهداف خود را بازچینی کند.

وی افزود: تعدادی از دولت های قبلی آمریکا اهداف بزرگی را تعیین کردند که در خاورمیانه محقق نشد و هدف این دولت تعیین اهداف و برنامه های واقع بینانه و قابل دستیابی است.

کد خبر 23028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha