افتتاح ۴۲ طرح اشتغال برای مددجویان کردستانی به مناسبت هفته بسیج

سرویس کردستان - سرپرست کمیته امداد کردستان گفت: به مناسبت هفته بسیج ۴۲ طرح اشتغال با پرداخت دو میلیارد و یکصد میلیون تومان تسهیلات برای مددجویان کردستانی افتتاح می شود.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج توسط این نهاد ویژه برنامه هایی در سطح استان اجرا می شود، گفت: به همین مناسبت ۴۲ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت افتتاح می شود که برای هر طرح ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و جمعاً دو میلیارد و یکصد میلیون تومان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: همچنین ۱۰ واحد مسکن روستایی به همین مناسبت تحویل مددجویان خواهد شد که برای هر واحد مسکن ۲۰۰ میلیون تومان از محل پرداخت بلاعوض و تسهیلات کمیته امداد، کمک خیران، آورده مددجو و تسهیلات بنیاد مسکن هزینه شده است.

سرپرست کمیته امداد کردستان افزود: همچنین در این ایام در هر شهرستان با پنج خانواده تحت حمایت دیدار و به هر یک از این خانواده ها در قالب کمک نقدی و بسته غذایی کمک می شود.

طوسی ادامه داد: تقدیر از ۴۲ نفر از دانش آموزان نخبه و دارای رتبه در تمامی زمینه ها و همچنین اهدای پنج دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

وی یادآور شد: دیدار با خانواده شهداء، اجرای برنامه های فرهنگی، برپایی میزخدمت ، پرداخت وام کارگشایی و ... نیز جزو برنامه های هفته بسیج است.

کد خبر 21956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha