بسیجی دارای بصیرت، معرفت و آگاهی است

سرویس کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیجی دارای بصیرت، معرفت و آگاهی است و از زمان خود باخبر است و تحلیل سیاسی و معنوی دارد لذا باید سطح خودمان را افزایش دهیم.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج, گفت: یک بسیجی یاد خداوند را فراموش نمی‌کند و اهل نماز اول وقت و مناجات و نماز شب و ... است.

وی اظهار کرد: یک بسیجی دارای صفا و خلوص نیت است و کارها را برای رضای خدا انجام می‌دهد و برای تشویق کارها را انجام نمی‌دهد و همچون شهدا گمنامی را در انجام کارها ترجیح می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه یک بسیجی دارای شادابی و نشاط و امیدواری است به نحوی که امید را در جامعه ایجاد می‌کند از نامامید کنندگان جامعه نیست, افزود: یک بسیجی دارای نظم، انضباط و اخلاق مدار است لذا کسانی که در بسیج فعالیت دارند نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه کار شلخته و بی نظم برای قشر بسیج قابل قبول نیست,
ادامه داد: یک بسیجی انسانی با شخصیت است لذا وقتی مدیر جایی است باید الگو برای همه باشد.

وی با بیان اینکه اخلاق خوش از اصولی است که یک بسیجی باید داشته باشد, یادآور شد: امیدواریم همه ما در راه بسیج گام برداریم.

بسیج تبلور شور انقلابی همراه با شعور مردمی است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این گردهمایی گفت: بسیج ثمره فرهنگ عاشورایی است که ملت ایران از ثمرات آن استفاده کرده‌اند.

سردار سید صادق حسینی با بیان اینکه بسیج ایجاد کننده امنیت پایدار و خار چشم انقلاب است, اظهار کرد: نیروهای بسیجی در عرصه های مختلف جهادی و انقلابی با خدمت‌رسانی بی منت شب و روز برای مردم کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی در دفاع نقدس، مبارزه با حوادث طبیعی و اجرای طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا فقط با وجود بسیجیان ممکن است, افزود: بسیج تبلور شور انقلابی همراه با شعور مردمی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه بیش از ۱۲ میلیون بسیجی در گرامیداشت هفته بسیج برای گرامیداشت هفته بسیج گرد هم آمده‌اند, ادامه داد: بیش از ۴۴۴ هزار نیروی بسیجی در کردستان برای انجام عملیات در استان سازماندهی شده‌اند.

سردار حسینی محرومیت‌زدایی، پیش بینی مشکلات طبیعی در دستور کار بسیج است, یادآور شد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ گروه جهادی بسیج برای کمک به محرومین در استان سازماندهی شده‌اند.

وی بیان کرد: از ابتدای شروع کرونا بیش از ۱۹۹ میلیارد تومان در قالب بسته‌های معیشتی، جهیزیه و ... به مستضعفین استان در قالب طرح شهید سلیمانی کمک شده است.

پیشرفت و توسعه کردستان با بهره گیری از جوانان بسیجی تحقق می یابد


استاندار کردستان نیز در این گردهمایی گفت: مسئولان استان می توانند با بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه و بسیجی خود در راه توسعه, پیشرفت نگاه ما به بسیجیان باید متناسب با نگاه امام خمینی(ره) باشد

اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: نگاه ما به بسیج باید متناسب نگاه امام باشد لذا هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف برای قدم برداشتن به سمت جلو است.

وی افزود: آنچه که هفته بسیج و بازخوانی پیام امام خمینی (ره) برای تشکیل این شجره طیبه مهم است عنوانی است که آن پیر فرزانه بسیج مستضعفین را محدود در یک قشر خاص و مکان جغرافیایی نکردند.

استاندار کردستان ادامه داد: آرمان بسیج این است که کسانی که در راه توحید گام برداشته اند و در جای جای جهان مستضعف هستند مخاطب پیام امام خمینی هستند.

زارعی کوشا یادآور شد: نگاه ما به بسیج باید متناسب نگاه امام باشد لذا هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف برای قدم برداشتن به سمت جلو است.

وی بیان کرد: امروز در استان کردستان در یک نقطه عظیمت واقع شده‌ایم و به برکت خون شهدا جریان انقلابی در قوای سه‌گانه واقع شده‌است تا در خدمت به مردم و پیشرفت کشور عمل شود.

استاندار کردستان گفت: امبدواریم استان کردستان با جوانان و بسیجیان خود گام‌های بلندی را در راستای پیشرفت و توسعه در کشور برخواهد داشت.

کد خبر 21938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha